Feedback
Graag blijven wij op de hoogte van uw ervaringen in onze praktijk.
Complimenten
Als er dingen zijn die u in positieve zin opvallen, vinden wij het leuk dit terug te horen. U kunt hiervoor het onderstaande formulier invullen. Geeft u in uw bericht ook aan of u hierover nog contact wilt hebben met een medewerker of dat u het alleen wilt melden.
Klachten of suggesties ter verbetering
Ook wanneer u niet of minder tevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Als u zo concreet mogelijk (inclusief data, omstandigheden, evt. medewerkers waar u contact mee heeft gehad) aangeeft wat er zich heeft voorgedaan, kunnen wij hier ook goed op reageren. In principe nemen wij altijd contact met u op als u een klacht heeft.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.